Szerződéskötés – a vásárlás menete

Szerződéskötés – a vásárlás menete

– Ha webáruházunkban kiválasztotta a megfelelő terméket kattintson a “részletek” gombra majd a ,,Kosárba” gombra. Az alapmennyiség minden esetben 1 darab.
– Miután minden terméket a kosárba tett, kattintson a “kosárba gomb” megnyomását követő előugró ablak “kosár megtekintése” gombra vagy az oldal tetején a “kosárban” gombra.
– Itt láthatja összesítve az Ön által megrendelni kívánt termékeket és azok árait.
– Ezután kattintson a ,,Fizetés” gombra.
– Előzetes regisztráció nem szükséges, csupán a megrendelésnél kell a adatait megadnia.
– Következő lépésben válassza ki az Önnek legmegfelelőbb szállítási módot.
– Amennyiben GLS csomagpontra kéri csomagját, kérjük, válassza ki a megfelelő várost és a felkínált csomagpontok közül a megfelelőt.
– Ezután állítsa be a számlázási címét.
– Csak abban az esetben tudja megrendelését elküldeni, ha elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, és azt, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget von maga után. Ezt a lap alján a kis négyzetbe tett pipával tudja megtenni.
– Ezután nincs más dolga, mint leellenőrizni az adatait, a szállítási módot.
– A ,,Rendelés véglegesítése” gombra kattintva tudja elküldeni szolgáltató részére a rendelését.
– A rendelési visszaigazolása soron kívül megtörténik.
– Ha a rendelés visszaigazolása 1 órán belül nem történt meg, nagy valószínűséggel technikai hiba történt, ez esetben keresse meg ügyfélszolgálatunkat telefonon, e-mailben vagy faxon.
– Amennyiben Fogyasztó nem kapja kézhez a visszaigazolt megrendelést 48 órán belül, Vállalkozó és Fogyasztó között nem jött létre szerződés.
– Ha megrendelésében hibás adatokat találunk, megkeressük Önt telefonon vagy e-mailban azok kijavításának érdekében.
– Fogyasztónak a Vállalkozó részére megküldött megrendelése a Vállalkozó által megküldött rendelés visszaigazolását követően “fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” jelleggel bír.
– A szerződéskötés nyelve: magyar

Kérjük, a csillaggal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki, mert azok az adatok nélkülözhetetlenek a megrendelt termék/termékek megküldéséhez, valamint javasoljuk a mobilszám megadását, amin a futárszolgálat értesíteni tudja Önt a kiszállításról SMS-ben, majd a kiszállítás előtt telefonon is felhívják Önt egyeztetés céljából.
A rendeléshez és vásárláshoz nincs szükség regisztrációra.  Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék.

A weboldalon történő megrendeléskor ráutaló magatartással valósul meg a szerződéskötés. Az ilyen módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és vállalkozásunk azokat nem iktatja.
A megrendelés elküldésével és annak a Vállalkozó általi, e-mailben történő visszaigazolásával a 2001. évi CVIII. törvény alapján, távollévők közötti elektronikus úton kötött szerződés jön létre Fogyasztó és Vállalkozó között.

Az adatbeviteli hibák javítása

A webáruházban történő vásárlás során Ön a kosár tartalmát megjelenítő oldalon a “Törlés” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmából a megvásárolni nem kívánt egyes tételeket.
A termék megrendelési folyamat lezárása előtt Ön minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba az URL címtől balra található (Ugrás az előző oldalra) nyíl segítségével, vagy az oldal tetején található kosár tartalma szövegre kattintva. Ezután javítani tudja az esetlegesen tévesen bevitt tételeket, illetve új terméket vagy mennyiséget vehet fel.
Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt lehetősége van az Ön által bevitt adatok ellenőrzésére és módosítására. Felhívjuk figyelmét, hogy a RENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE ikonra való kattintás előtt a megrendelésben szereplő adatokat ellenőrizze. Fogyasztó számára biztosított, hogy a megrendelés elküldése előtt az esetleges hibákat kijavítsa. Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Adatbeviteli hibákból eredő károkért a Vállalkozó nem vállal felelősséget, az a Fogyasztót terheli.

Vállalkozó a Fogyasztótól kapott megrendelést elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja. Amennyiben ezen visszaigazolás a Fogyasztó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Fogyasztóhoz nem érkezik meg, a Fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

Szerződés nyelve

A szerződés nyelve magyar. Kizárólag magyar nyelven megküldött megrendelést fogadunk, más nyelven megkapott szerződést nem áll módunkban visszaigazolni. A megrendelt terméket/termékeket kizárólag Magyarországra szállítjuk ki.