Összegyűjtöttük a legfontosabb kérdéseket és válaszokat, legyen szó akár a GLS általi kiszállításról, címmódosításról vagy a jótállásról, itt megtalálja!
Szállítással kapcsolatos kérdések
Ha most megrendelem a terméket, mikor kapom meg?
Kapok értesítést a várható kiszállításról?
Ki szállítja ki a választott pénztárcát?
Csak házhoz szállítással kérhetem?
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Bankkártyával szeretnék fizetni, van rá lehetőség?
Miért érdemes megadni a telefonszámot rendeléskor?
Utólag kérhetek címmódosítást?
Kiszállítás előtt hívjon telefonon a futár, van rá lehetőség?
Megrendeltem egy hete, miért nem kaptam meg?
További fontos kérdések a vásárlás előtt és után
Nincs díszdoboz a választott termékhez, kérhetem díszdobozban?
Szeretném a rendelésem lemondani, mi a teendő?
Ha nem tetszik a termék, mit tehetek?
ÁFA-s számlát kérek a rendelt termékekről!
Mennyi jótállás van a pénztárcákra?
Rendelésemről nem kaptam visszaigazolást, miért?
Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?
Vera Pelle pénztárca, miért nem találom?
Szállítással kapcsolatos kérdések
Gyors szállítás a GLS futászolgálattal
Ha most megrendelem a terméket, mikor kapom meg?
- Hétköznap 13 óráig leadott megrendelést még aznap feldolgozzuk és átadjuk a futárnak, ami a következő munkanapon kiszállításra kerül.
- Hétköznap, ha elmúlt 13 óra, akkor a következő munkanapon tudjuk már csak átadni a megrendelt árut a futárnak és ehhez képest a következő munkanapon kerül kiszállításra. (pl. ha hétfőn 13 óra után adja le a megrendelést, az szerdai napon kerül kiszállításra)
- Hétvégén leadott megrendelést még a hétvégén, de legkésőbb hétfőn összekészítjük és átadjuk a futárnak, így kedden kiszállításra kerül.
- Munkaszüneti napon, állami ünnepen leadott megrendelést az ünnepet követő munkanapon feldolgozzuk és átadjuk a futárnak. Az átadást követő munkanapon kerül kiszállításra a választott pénztárca, táska, kulcstartó vagy névjegykártya tartó.
Kapok értesítést a várható kiszállításról?
- Az összekészített csomag a futárnak való átadását követően a GLS tájékoztatja a várható kiszállításról. Üzenetet küld e-mailben és ha megadott telefonszámot úgy SMS formájában is, továbbá a kiszállítás előtt kb. egy órával telefonálnak is.
Ki szállítja ki a választott pénztárcát?
- A GLS-sel (GLS Hungary Kft) állunk szerződésben, így a választható házhozszállítást és a GLS CsomagPontra történő kiszállítást is ők végzik.
Csak házhoz szállítással kérhetem?
- Rendelésnél választható GLS CsomagPont is. Országosan 200 településen már több mint 500 csomagpont közül választhat, ahol kényelmesen átvehető a kiszállított csomag.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
- A szállítási mód megadásakor választhat a házhozszállítás és a GLS CsomagPont-ba való szállítás közül.
Mennyi a szállítási költség?
- Házhoz szállítás esetén 1590 Ft, GLS CsomagPont-ra kézbesítés 1390 Ft. Amennyiben a rendelés összege eléri vagy meghaladja a 20.000 Ft-ot, akkor ingyenes a szállítás. Részletesebben a szállítási menüpontunk alatt olvashat: Szállítási információk
Bankkártyával szeretnék fizetni, van rá lehetőség?
- Igen van lehetőség. Házhozszállítás esetén: választhat, hogy készpénzzel vagy bankkártyával szeretne fizetni (egyes esetekben, pl. ha nincs megfelelő térerő lehet, hogy nem működik.) GLS CsomagPontban: készpénzzel, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax, Coop) bankkártyával is lehet fizetni.
Miért érdemes megadni a telefonszámot rendeléskor?
- Amennyiben a rendelés teljesítésével kapcsolatban esetleges egyeztetésre volna szükség (Pl. ha a szállítási cím hiányos, vagy már csak egy darab volt készleten és az esztétikailag kifogásolható, stb.)
- A kiszállításnál telefonszám megléte esetén SMS tájékoztatót küld a GLS és a futár is felhívja kiszállítás előtt kb. egy órával.
Utólag kérhetek címmódosítást?
- Természetesen erre is van lehetőség.
- Ha pár perce adta le a megrendelést és észrevette, hogy hibás szállítási cím lett megadva: Kérem, hívjon minket (8-16 óráig) a +36 30/303-6134 -es telefonszámon, vagy küldjön e-mailt az info@penztarcaweb.hu címre.
- Ha már egy nap is eltelt a rendelés leadása óta: A GLS által küldött első e-mailben Ön tudja a szállítás helyét és idejét online megváltoztatni. Ez részletesen le lesz írva a megküldött e-mailben.
Kiszállítás előtt hívjon telefonon a futár, van rá lehetőség?
- A szállítási adatoknál megadott telefonszámon a futár kiszállítást megelőzően kb. egy órával minden esetben felhívja Önt. Ezt a szolgáltatást külön kértük minden kiszállításhoz!
Hol jár a csomagom?
- A csomagot online nyomon követheti a GLS rendszerében. A GLS által küldött e-mail tartalmazza a csomagszámot és a nyomkövető oldal címét is.
- Amennyiben nincs lehetősége az online nyomkövetőt betölteni, keressen minket a +36 30/303-6134 telefonszámon. Ebben az esetben a rendelésről kapott visszaigazoló e-mailben megküldött 5 számból álló rendelés azonosítóra lesz szükség.
Megrendeltem egy hete, miért nem kaptam meg?
- Előfordulhat, hogy a szállítási címmel, vagy a választott termékkel probléma adódott és a megadott elérhetőségeken nem tudtuk felvenni Önnel a kapcsolatot.
- Esetleg technikai okokból kifolyólag nem érkezett be rendszerünkbe a rendelés. Kérjük, ellenőrizze a rendelés leadását követően megküldött visszaigazoló e-mailt. Ha megvan, kérjük, keressen minket a +36 30/303-6134 -es telefonszámon vagy az info@penztarcaweb.hu e-mail címen.
- Ritka esetben előfordulhat, hogy háznál várják a csomagot, de CsomagPontra kérték. Érdemes ellenőrizni a rendelésről kapott visszaigazoló e-mailt.
További fontos kérdések a vásárlás előtt és után
Előre utalással fizethetek?
- Jelenleg csak utánvéttel küldünk csomagot, a rendelés összegének előre utalására nincs lehetőség.
Nincs díszdoboz a választott termékhez, kérhetem díszdobozban?
- A kedvező áru termékekhez, amelyek díszdoboz nélkül kerülnek forgalomba, nem tudunk külön dobozt biztosítani.
- A legtöbb díszdoboz nélküli terméknek megtalálható a díszdobozos változata a Női pénztárca díszdobozban vagy a Férfi pénztárca díszdobozban kategóriában. Szükség esetén ügyfélszolgálatunk készséggel segít ebben az info@penztarcaweb.hu e-mail címen.http://termekkategoria/noi-termekek/noi-penztarca/noi-penztarca-diszdobozban/
Szeretném a rendelésem lemondani, mi a teendő?
- Amennyiben még a GLS-től nem érkezett üzenet: Kérem, hívjon minket a +3630/303-6134 –es telefonszámon vagy küldjön üzenetet az info@penztarcaweb.hu e-mailcímre.
- Ha már a GLS-től kapott üzenetet: Ebben az esetben mi már átadtuk a futárnak kiszállításra a rendelését. Természetesen, ekkor is elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben csak annyi a dolga, hogy a kiszállított csomagot visszaküldi részünkre. Részletesen: Csomag visszaküldés elállás esetén
Ha nem tetszik a termék, mit tehetek?
- A szerződéskötéstől számítva 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A terméket/termékeket a kipróbáláshoz szükséges mértékben, rendeltetészerüen lehet használni. Az elállásról értesít minket az info@penztarcaweb.hu e-mailben vagy a +36 30/303-6134 -es telefonszámon, valamint ezt az ÁSZF-ben található formanyomtatvány kitöltésével és megküldésével teheti meg.
- Ezt követően a terméket/termékeket 14 napon kell visszaküldi részünkre.
A visszaküldés menete:
- a visszaküldendő terméket kérjük buborékos borítékba tenni (ha megvan még, amiben érkezett, akkor abba és úgy beletenni egy sima borítékba, ami már megcímezhető)
- a borítékba kérjük beletenni az eredeti számlát/számlamásolatot
- szíveskedjen egyeztetni a számla végösszegének kifizetésének módjáról.
- amennyiben megfelelő Ön számára az átutalással történő fizetés szíveskedjen mellékelni egy bankszámlaszámot a bankszámlához tartozó névvel (A termék megérkezését követően erre a bankszámlára utaljuk vissza a termék árát.)
- mellékelni szíveskedjen továbbá egy telefonszámot az esetleges egyeztetések miatt
- a borítékra a számlán szereplő nevet és címet kell írni (Leveleki Miklós E.V., 6500 Baja, Czirfusz Ferenc utca 18.)
- javasoljuk, hogy postán történő a feladáskor a Baján levő 474. számú csomagautomatába való küldést kérjék (jelenleg így a legolcsóbb, de természetesen ettől eltérő szállítási módot is választhat)
- a csomag feladásakor kérni fognak egy telefonszámot: 30/303-6134 és egy email címet: info@penztarcaweb.hu
ÁFA-s számlát kérek a rendelt termékekről!
- Minden megrendelésről ÁFA-s számlát állítunk ki, amit a választott termékekkel együtt a csomagban megküldünk. Ha mégsem talál a csomagban számlát kérem, azonnal jelezze felénk, mivel csak számlával együtt érvényesíthető a termékgarancia is.
Mennyi jótállás van a pénztárcákra?
- Pontos tájékoztatót az ÁSZF Jótállási, kellékszavatossági és termékszavatossági tájékoztató rész tartalmazza.
Rendelésemről nem kaptam visszaigazolást, miért?
- Előfordulhat, hogy a rendelésről megküldött visszaigazoló e-mailt a levelező rendszer a SPAM (levélszemét) mappába tette. Érdemes ellenőrizni.
- Ha nem találja sehol a visszaigazolást, lehetséges, hogy a rendeléskor megadott e-mail cím hibás (pl. gmail.hu a gmail.com végződés helyett). Ebben az esetben kérem, hívjon minket a +36 30/303 6134 telefonon, hogy ellenőrizni tudjuk a beérkező megrendelést.
Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?
- Igen, lehet regisztráció nélkül is gyors rendelést leadni. Elegendő csak a legszükségesebb adatokat megadni. (Szállítási és számlázási adatok.)
Nagyon szépen köszönöm nagyon gyönyörű a termek köszönöm a gyors és pontos ki szálitást kiválo köszönöm a kiszálito cégnek is nagyon kedves és udvarias a soför
Tisztelt ügyintéző!
Szeretném megkérdezzni, hogy saját autós kép gravírozható a pénztárcájukra?
Vállalnak ilyet?
Köszönöm Csordás Judit
Tisztelt Judit!
Kínálatunkban vannak olyan pénztárcák amiken csak a szélén van márkalogó, ezekre lehet gravírozni akár.
Személyes tapasztalatunk nincs milyen lesz mert mi nem készítünk lézergravirozást.
Tisztelettel
Pénztárcaweb.hu