Csomag visszaküldés elállás esetén

Amennyiben Eladó és Fogyasztó írásban vagy szóban mindent tisztázott az elállás körülményeire vonatkozóan, és megállapodtak arról, hogy az elállás miatt Fogyasztó visszaküldi a terméket/termékeket Vállalkozó részére, azt az alábbiak szerint teheti meg:

  • A vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával felmerült költségeket. A vásárlót ezen kívül egyéb költség nem terheli.
  • Elállás esetén Vállalkozó visszafizeti Fogyasztó részére a termék árát valamint a kiszállítás díját – ha volt ilyen. Vállalkozó és Fogyasztó egyeztet ezen összeg Fogyasztó részére történő kifizetésének módjáról.
  • Amennyiben Fogyasztó átutalásos kifizetést választ, úgy kérjük a Fogyasztót, hogy a termékkel együtt küldje meg a bankszámla számot a hozzá tartozó névvel, amelyre a Vállalkozó fizetést tud teljesíteni.
  • Kérjük, hogy a termékről megküldött számlát, vagy annak másolatát küldje vissza részünkre, mellyel Fogyasztó igazolja, hogy a terméket/termékeket Vállalkozótól vásárolta.
  • Vállalkozó részére nem elfogadható ha Fogyasztó a terméket/termékeket sima levélként küldi vissza, mivel ebben az esetben a termék/termékek szállítása nem nyomon követhető és a termék/termékek feladása nem bizonyítható.
  • A Vállalkozó részre visszaküldött csomagban kérjük mellékeljen egy telefonszámot is az esetleges egyeztetések miatt.

Letölthető dokumentum: Elállási nyilatkozat-minta.docx     Elállási nyilatkozat-minta.pdf

Csomag visszaküldésének menete:

1) Kérjük, hogy a terméket/termékeket az alábbi címre küldje vissza Vállalkozó részére: Leveleki Miklós E.V. , 6500 Baja, Czirfusz Ferenc u. 18.

2) Ajánlott opcióként – mely a Fogyasztó részére a legkedvezőbb – a Baján levő 474. számú csomagautomatába való küldést kell kérni a postán a feladáskor.

  • a borítékra/csomagra a következő nevet és címet kell írni: Leveleki Miklós E.V., 6500 Baja, Czirfusz Ferenc utca 18.
  • a csomag feladásakor kérni fognak egy telefonszámot: +30/303-6134 és egy e-mail címet: info@penztarcaweb.hu

3) Fogyasztó ettől eltérő visszaküldési módot is választhat a termék/termékek vonatkozásában, de ebben az esetben is a feladásnak bizonyíthatónak kell lennie és a csomag/levél szállítása is nyomon követhető kell, hogy legyen.